تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

هزینه تشریفات مقامات کشور چقدراست ؟؟؟

هزینه تشریفات مقامات کشور چقدراست ؟؟؟                   

 حالا که صحبت ازحقوقها می شود ومعلوم میگردد که برخی ازمدیران عالی رتبه کشورحقوقهای زیادی میگیرند ( صرف نظرازجنجال های سیاسی که شکست خوردگان انتخابات ریاست جمهوری در فضای خبری کشور بوجود آورده اند و تنها دولت را متهم می کنند ) نمی شود خرج تشریفات ،نگهداری و تمجید مقامات کشور راهم حساب کرد ؟؟!!

 مثلا حساب شود که یک مقام چقدربرای کشورهزینه دارد ؟ ازهمان بالا بگیرید ودرنظرآورید که مثلا مقام معظم رهبری برای کشور چقدرهزینه تشریفات دارد ؟ مقام ریاست جمهوری چقدرهزینه تشریفات دارد؟

 مقام ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست قوه قضائیه و وزرا ومعاونان چقدر؟

هرکدام چقدربرای این کشورهزینه سازوهزینه بردارهستند ، هزینه های تشریفات آنها ، هزینه های مسافرت های استانی آنها ،هزینه های پخش سخنرانی های آنان ازتلویزیون وهزینه های مطرح کردن ونشان دادن آنها در فضاهای خبری؟ وهزینه هایی که می تواند با مدیرت صحیح وکاهش سطح تشریفات وتوقعاتشان کاهش چشم گیری هم داشته باشد ،

از قدیم گفته اند اگرکاری بخواهد انجام شود و جامعه آن را برای پیگیری قبول کند با یک پیغام هم کلی کارانجام می شود ، بدون نمایش وتشریفات کذایی و تعریف و تمجید و مجیز گویی های اضافی .

خلاصه اینها را حساب کنید ببینید چه می شود ،وقتی 4 ساعت جلسه علنی والبته کارضروری مجلس شورای اسلامی 5 میلیارد و353 میلیون تومان هزینه دارد ، یک ساعت حضورمقام معظم رهبری و چند ساعت تشریفات مسافرتی ریاست جمهوری و سایرمقامات برای مملکت چقدرهزینه دارد ، آیا نمی توان ازاین هزینه ها کاست ؟؟ و صرفه جویی آن را صرف رفع مشکلات کشور و شکوفایی اقتصاد و تولید و رفع بیکاری و کمک به نیازمندان نمود ؟/!!

=================

حجت الاسلام اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارزگفت : عده ای وقتی بیکارمی شوند دورهم جمع می شودند تا علیه دولت اتاق فکر تشکیل دهند درحالی که همه باید به فکر حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشورباشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد