ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
باز هم افزایش نجومی نرخ خودرو
مافیای خودرو مانع حذف طرح پیش فروش است
ابراهیم ناظمی خبرنگار:
حال دولت به وعده چهار سال قبل خود عمل کند و طرح
پیش فروش خودرو را حذف کند ویا اینکه چرا حذف نمی کند را به اطلاع مردم برساند.
https://t.me/abrahim2441
ابراهیم ناظمی خبرنگار:
شماره ۶۱۵
اغلب تلفنهای گویای ادارات و سازمانها بلای جان مردم واز سوی دیگر باعث آرامش و آسایش مدیران و کارکنان ونیز پر کردن جیب مخابرات است!!
در اکثر ادارات کشور، تلفنهای سانترال و یا تلفنهای گویا نصب شده، که ۹۰ درصد اینهاغیر ضروراست و فقط با اعصاب و روان مردم بازی میکند و خزانه مخابرات را پر مینمایند و هزاران آه و نفرین نسیب کسانی میکند که برای فراراز مسئولیت ها یا پزاستفاده از تکنولوژی روز، تلفنهای سانترال یا گویا را نصب کردهاند که موجب سرگردانی و آزار مردم می شوند و کاربه جایی رسیده که هرچه هم گلایه و شکایت میشود مدیران به رفع مشکل ویا جمع آوری این تلفنها اقدام نمینمایند درعین حالی که خود واقف به مشکلات آنها برای مردم اند.
مردم در اغلب این تلفن ها ابتدا باید به تعریف سازمانی و.. گوش کنند و بعد با زدن شماره های صفحه کلید ازاین کانال شوند و دست آخرهم نتیجه هم نمی گیرند و تنها وقت هدرمی رود
قصه استفاده از این تلفنها به قدری بغرنج است که به هرموضوع آن بخواهیم بپردازیم موجب تطویل کلام است
اما با فعال بودن کاربر دراپراتوری تلفن های ادارات، به یقین میزان تماسها به یک بیستم وزمان صرف وقت برای آن در صورت پاسخگویی مستقیم به کمتراز۲ دقیقه کاهش می یابد در صورتی که اگرفردی با دستگاه تلفن گویا بخواهد پاسخ بگیرد آن هم درصورت برقرای بارها تماس، ساعت ها باید زمان صرف کند و نتیجه هم نگیرد.
بنابراین با تحقیق و تجربه طولانی مدت باید گفت مضرات تلفنهای گویا بسیار بیشتر از ثمره آنها است.
به ویژه اینکه پشت خط مکرر در مکرر آهنگ میزند و یا می گوید،
هم اکنون موقعیت شما در صف انتظار نفر ۲۵ است.
پیشبینی زمان انتظار شما برای مکالمه با اپراتور ۲۸ دقیقه می باشد.
از اینکه صبورانه منتظر میمانید سپاسگزاریم.
مسئولیت اپراتوری تلفنهای ادارات نیز کمتراز مدیران و مجموعه کارکنان نیست، چرا که اپراتورها میبایست بر تمامی واحدها و افراد و حوزههای تخصصی اداره اشراف داشته باشند و آنها را بشناسند و تماس گیرندگان را به درستی راهنمایی کنند و یا ارتباط آنها را به قسمت ها و یا افراد مربوطه اتصال دهند، حتی اینها باید از حضورو غیاب کارمندان اطلاع داشته باشند. از آنجا که این افراد انعکاس دهنده ماهیت خدمتی اداره به مردم هستند و کارآنان سخت است باید از حقوق مناسب هم برخوردار باشند و با حوصله به راهنمایی مردم بپردازند و از سرگردانی و نارضایتی مردم بکاهند.